Saturday 11 November 2017

G7 Trading System Pdf


G7 Ise-Shima-toppmøtet, ledet av Shinzo Abe, statsminister i Japan, fant sted 26.-27. Oversikt over møtet er som følger. Dette var første gang Japan var vertskap for G7-toppmøtet i åtte år siden toppmøtet i Hokkaido-Toyako i 2008. 1. Dagsorden og tidsplan (1) Deltakere Japans statsminister Shinzo Abe (leder), president for Amerikas forente stater Barack Obama , Præsident for Den franske republikk Franois Hollande, Forbundsrepublikken Tysklands kansler Angela Merkel, Storbritannias statsminister David Cameron, Italiens premierminister Matteo Renzi, Canadas premierminister Justin Trudeau, president for Det europeiske råd Donald Tusk, og EU-kommisjonens president Jean-Claude Juncker (2) Schedule Session1 (arbeidslunsj): G7 Verdier og solidaritet, Globalt økonomisession2: Handelssession3: Utenrikspolitikk Session4 (arbeidsmiddag): Utenrikspolitikk 27. mai (fredag) Session5: Climate Change, Energy Outreach1: Stabilitet og velstand i Asia Outreach2 (arbeidslunsj): Utvikling, Afrika (Note) Oppdragsland og internasjonale organisasjoner: Tsjad, Indonesia, Sri La nka, Bangladesh, Papua Ny Guinea, Viet Nam, Lao PDR, De forente nasjoner (FN), Det internasjonale pengefondet (IMF), Verdensbanken (WB), Organisasjonen for økonomisk samarbeid og utvikling (OECD), og Den asiatiske utviklingsbanken (ADB) 2. Resultatdokumenter Basert på diskusjoner blant G7-lederne ble G7 Ise-Shima Leaders Declaration (PDF), inkludert G7 Ise-Shima Economic Initiative, utgitt. Følgende vedlegg til erklæringen ble også gitt ut. 1. G7-verdier og solidaritet G7-lederne ble enige om å i fellesskap ta en ledende rolle i internasjonal innsats for å takle presserende problemer, for eksempel nedadrettede risikoer for verdensøkonomien og utfordringer i den internasjonale ordningen gjennom ensidige tiltak som en gruppe styrt av felles verdier og prinsipper, inkludert frihet, demokrati, lovsstyre og respekt for menneskerettighetene. 2. Global økonomi (A) Oversikt G7-lederne diskuterte politiske responser for raskt å oppnå et sterkt, bærekraftig og balansert vekstmønster i lys av dagens globale økonomiske forhold med økende usikkerhet. G7-lederne forpliktet seg til å styrke deres innsats for å takle den nåværende økonomiske situasjonen for å unngå å falle inn i en annen krise. Samtidig med å bekrefte den viktige rollen som finanspolitiske, monetære og strukturelle politikk, var den trepunktige tilnærmingen, G7-lederne enige om 1) å styrke de økonomiske politikkresponsene på en samarbeidsplan, 2) bruke alle politiske verktøyene monetære, finanspolitiske og strukturelle, individuelt og kollektivt for å styrke globale krav til etterspørsel og adresseforsyning, særlig om viktigheten av å styrke innsatsen på en samarbeids måte for å implementere finanspolitiske strategier fleksibelt, samt å avgjøre strukturelle reformer avgjørende. (B) G7 Ise-Shima økonomiske initiativ G7-lederne ble enige om G7 Ise-Shima økonomiske initiativet som inneholder spesifikke tiltak fra G7 om global økonomi, handel, infrastruktur, helse, kvinner, cyber og korrupsjon. De presenterte en klar forpliktelse til å lede den globale økonomiske veksten. 1. Investering av kvalitet Infrastruktur G7-lederne ble enige om betydningen av å dele grunnleggende elementer av kvalitetinfrastrukturinvesteringer i det internasjonale samfunnet og godkjente G7 Ise-Shima-prinsippene for å fremme investering av kvalitetinfrastruktur. G7-lederne bekreftet at de vil kommunisere effektivt innholdet i G7 Ise-Shima-prinsippene for å fremme kvalitetsinfrastrukturinvesteringer godkjent av G7 til relevante interessenter, nemlig ulike land og internasjonale organisasjoner, og ytterligere oppfordre dem til å justere sin infrastrukturinvestering og bistand med prinsippene i gjennomføringen av infrastrukturinvestering og bistand med prinsippene. Statsminister Abe uttalte at Japan, som G7-presidentskapet i år, har bestemt seg for å gjennomføre investeringer i kvalitetinfrastruktur på rundt 200 milliarder dollar de neste fem årene, ikke bare i Asia, men også over hele verden. 2. Kvinner G7-lederne støttet G7-retningslinjene for å bygge kvinners og jenters kapasitet og kvinnens initiativ i utviklingen av STEM karriere (WINDS) basert på forståelse av viktigheten av kapasitetsbygging for kvinner og fremme kvinners engasjement i STEM-felt (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) som grunnlag for empowerment av kvinner. Med denne anledningen presenterte statsminister Abe også Japans plan om å trene omtrent 5000 kvinnelige administrative offiserer og bistå utdanning for rundt 50 000 kvinnelige studenter i løpet av de tre årene 2016-18. 3. Cyber ​​G7-lederne ble enige om å ta avgjørende tiltak mot cyberangrep og bekreftet betydningen av å fremme loven i cyberspace og oppmuntre til den digitale økonomien. De godkjente G7-prinsippene og handlingene på Cyber, etablert en ny G7-arbeidsgruppe, og ble enige om å styrke G7-samarbeidet om nettverkssikkerhet. 4. Bekjempelse av korrupsjon Korrupsjonen går fundamentalt i strid med G7s fellesverdier som lovstatsprincippet, demokrati og rettferdig konkurranse, og G7-lederne bekreftet at vår handling for å bekjempe korrupsjon er avgjørende for økonomisk vekst, bærekraftig utvikling og opprettholdelse av fred og sikkerhet. Lederne støttet G7-handlingen for å bekjempe korrupsjon for å lede eksempel ved å fremme betydningen av anti-korrupsjonstiltak over hele verden. (D) Skatt og gjennomsiktighet G7-lederne ble enige om nødvendigheten av å ta strenge tiltak i tilfeller av oversjøiske eiendelbeholdninger involvert i skatteunddragelse, hvitvasking av penger og andre feilaktige fondbevegelser. De bekreftet viktigheten av å utvide deltakerland i prosjektet Base Erosion and Profit Shifting (BEPS), automatisk utveksling av bankkontoinformasjon og økt åpenhet knyttet til fordelaktig eierskap til selskaper og andre enheter. G7-lederne bekreftet betydningen av frihandel og deres forpliktelse til å kjempe mot proteksjonisme. De bekreftet å styrke det multilaterale handelssystemet med fokus på WTO og aktivt fremme plurilaterale forhandlinger innenfor de spesifikke områdene i WTO. G7-ledere ønsket velkommen til underskrivelsen av Trans-Pacific Partnership (TPP) - overenskomsten og ga uttrykk for støtte til innsats fra ulike land for å oppnå tidlig ikrafttredelse. De bekreftet også å øke megafri handelsavtaler (FTA), inkludert Japan-EUs økonomiske partnerskapsavtale (EPA), som sikte på en prinsipiell avtale så tidlig som mulig i 2016. G7-lederne understreket fordelene med frihandel for utvikling og ble enige om å fremme handelsliberalisering i utviklingsland. (3) Politikk og diplomati 1. Bekjempelse av terrorisme og voldelig ekstremisme G7-lederne ble enige om betydningen av kortsiktige innsats, som grensemålinger, samt langsiktig innsats for å fremme toleranse og dialoger som en måte å motvirke voldelige ekstremisme som er årsaken til terrorisme. De var også enige om viktigheten av ledende internasjonale tiltak ved å utnytte styrken til hvert G7-land på en komplementær måte som skaper synergier. De godkjente G7-handlingsplanen for å bekjempe terrorisme og voldelig ekstremisme for å ta ledelsen i internasjonal innsats for å motvirke terrorisme. 2. Flyktningkrisen G7-lederne uttrykte enhet og solidaritet med Europa da det konfronterer en massiv tilstrømning av flyktninger. De ble enige om betydningen av kortsiktig humanitær bistand og innsats for å takle hovedårsakene. Statsminister Abe forklarte at Japan planlegger å yte bistand på totalt 6 milliarder dollar, inkludert trening til rundt 20.000 mennesker, over tre år i Midtøsten som en ny forpliktelse til å bistå i stabilisering av Midtøsten som en del av behandlingen av flyktningkrisen. 3. Nord-Korea G7-lederne bekreftet sin intensjon om å samarbeide tett med å finne en helhetlig løsning på de ulike problemene knyttet til Nord-Korea, inkludert bortføringer, atomvåpen og missiler. 4. Russland og Ukraina G7-lederne bekreftet sin hensikt å kreve full gjennomføring av Minsk-avtalene fra alle nærstående parter og oppfordre Ukraina til å gjennomføre omfattende innenlandske reformer, og for å støtte Ukrainas reformarbeid. 5. Sjøsikkerhet G7-lederne bekreftet viktigheten av krav basert på folkeretten, ikke bruk av tvang eller tvang i å forsøke å drive sine krav og forsøke å løse tvister på fredelige måter som gjennom juridiske prosedyrer, inkludert voldgift. De uttrykte bekymring for situasjoner i Øst-Kinahavet og Sør-Kinahavet og godkjente G7-utenriksdepartementets erklæring om sjøfartssikkerhet. (4) Klimaendring, energi 1. Klimaendringer G7-lederne bekreftet deres vilje til å ta ledelsen i arbeidet mot tidlig ikrafttredelse av Paris-avtalen og dens effektive gjennomføring, samtidig som man utnyttet avtaleens moment i COP21. De delte også en anerkjennelse om viktigheten av å oppmuntre til proaktiv innsats fra de store utslippene for å fremme effektiv reduksjon av utslippene. Basert på en forståelse for at energisikkerhet fortsatt er et presserende problem for det internasjonale samfunn, har G7-lederne avtalt å 1) fremme investeringer i oppstrøms utvikling, kvalitetsinfrastruktur og ren energiteknologi, 2) iverksette tiltak for å forbedre sikkerheten i naturgass marked, og 3) fremme energiteknologiinnovasjoner og forbedring av energieffektivitet. 4. Oversikt over oppsøkelsesmøtet Siden Ise-Shima-toppmøtet er det første G7-toppmøtet som ble avholdt i Asia i åtte år, diskuterte G7-lederne sammen med oppsøkende deltakere investeringer i kvalitetsinfrastruktur og åpne og stabile hav under temaet asiatisk stabilitet og velstand. I tillegg, som det første G7-toppmøtet siden vedtaket av 2030-dagsorden for bærekraftig utvikling (2030-agendaen), fokuserte den også på helse og aktivt engasjement av kvinner og diskutert fremme av bærekraftig utviklingsmål og utviklingsland i Afrika. (1) Stabilitet og velstand i Asia G7-ledere og oppsøkende deltakere ble enige om viktigheten av å fremme investeringer i kvalitetsinfrastruktur for å styrke regional tilkobling med pålitelig infrastruktur og videreutnyttelse av infrastruktur gjennom institusjonelle forbedringer og personalutdanning. Outreach-deltakere uttrykte sin støtte til G7 Ise-Shima-prinsippene for å fremme kvalitetsinfrastrukturinvesteringer godkjent av G7-lederne og utvidet partnerskap for kvalitetsinfrastruktur annonsert av Japan. G7-ledere og oppsøkende deltakere ble enige om betydningen av krav basert på folkeretten, ikke bruk av tvang eller tvang for å drive sine krav og forsøke å løse tvister med fredelige midler for å sikre åpne og stabile hav. (2) Utvikling, Afrika På helse har deltakerne avtalt at det er viktig å styrke det internasjonale samfunnets evne til å reagere på helseskader, herunder smittsomme sykdommer, som fremmer universell helsedekning (UHC) som spiller en nøkkelrolle i å håndtere et bredt spekter av helsemessige utfordringer og forbedret støtte til AMR. G7-toppmøtet lanserte G7 Ise-Shima Vision for Global Health på disse områdene. Statsminister Abe kunngjorde at Japan, som G7-presidentskapet, har bestemt seg for å yte bistand på totalt rundt 1,1 milliarder dollar med sikte på å styrke responsen på folkehelsekriser, inkludert smittsomme sykdommer, samt å styrke helsevesenene mot å oppnå UHC. G7-lederne og oppsøkende deltakerne var enige om at det å fremme realisering av kvinner og likestilling er viktig for å realisere bærekraftig vekst. Fra dette perspektiv uttrykte oppdragsgivere støtte til G7-veiledningsprinsippene for å bygge kvinners og jenters kapasitet og kvinnens initiativ i utviklingen av STEM karriere (WINDS). G7-ledere og oppsøkende deltakere ble enige om å støtte realiseringen av et integrert, velstående og fredelig Afrika ved å ta initiativ til å håndtere sikkerhet og klimaendringer i tillegg til helse og kvinner. Outreach-deltakere uttrykte forventninger til den 6. Tokyo International Conference on African Development (TICAD VI) som finner sted i Kenya i august 2016 i denne sammenheng. 5. Neste G7 Summit MeetingTrader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automatisert Atlanterhavs-Wind Forex Trade System Jeg tar oppmerksom på et forex handelssystem for intraday trading i Forex markedet. Jeg har laget dette systemet i 2009, og det har vist gode resultater både på en demo og på ekte egne kontoer hos ulike forex meglere. Hva er filosofien til forexsystemet Hver dag våkner de fleste av oss med lysstråler fra vår store stjerne solen. På grunn av rotasjonen av vår planet, flytter solstrålene fra øst til vest. Store luftvekter begynner å reise over en vannjevn av store hav, løfte bølger med kamper. Tusen modige overbevisere av bølger vil undertrykke elementene, ha tatt begynnelsen på bølgen og føler seg triumferende på sin karm. Og nå skal vi sammenligne naturens verden med vår verden av mennesker. Bevegelsen av solen på Vesten er begynnelsen på arbeidet i European session forex (London, 10:00, MSK) og slutten av den amerikanske (New York, 24:00, MSK). Så det er historisk opprettet. at disse to verdens forretningssentrene er på begge sider av Atlanterhavet. Konstant rastløs og stormende hav er et n aksjemarked og forex valutaer. Bølger er prisklasse. Store bølger er trendprisutvikling. Surfers er handelsmenn som prøver å fange en begynnende trend og før crest for å få et godt forex fortjeneste. Hvorfor jeg er for handel bare i løpet av trenden Hvis du leser minst en av klassiske verk om forex, er uttrykket Trend din venn oppmerksom på deg. Og det er sant. 99 av de vellykkede forexhandlerne jobber bare på en trend, da det er det største resultatet i det. Flat eller det stående forexmarkedet er en sump der forskjellige gale skapninger blir funnet, møtet som fraråder begynner forexhandlere fra arbeid med forexmarkedet. Det er tap, deponering av utslipp. Margin Coll. onkel osv. Jeg gir 3 regler ikke for de som har kommet på forex kun for underholdning og for å få 1 million og så ha det gøy med jenter på noen villaer, men for de som vil bli stabile til innledende innskudd. manglende overholdelse av reglene vil føre til utslippsavgift og beklager at mitt valutasystem er ulønnsomt. 1) å handle utelukkende på en trend 2) å overholde regler for kapitalforvaltning (pengestyring, MM) mye bør velges ikke mer enn 2 fra depot og bør lukke tapet som vil overstige disse av 2 3) å overholde regler for min TC strengt er det ikke unødvendig brev i det jeg hekket hver regel personlig i praksis. Så la oss vurdere TC AtlanticWind Først og fremst skal jeg merke at det er forex-system for manuell handel, som min (og mange vellykkede forex-handelsmenn) dyp tro på at begynnelsen som handler kan lære å jobbe med Forex-markedet bare fra manualen fx handelsmetoder, studere regelmessig oppførsel av markedet og valutakursmetoder for å få fortjenesten. Forex-systemet er basert på Forex-indikatorene: CandleTime er tid som har vært før dannelsen av et nytt lys, det tilsvarer den valgte TF. Hvorfor er det viktig Det nye stearinlyset er en viktig signal trend fortsetter eller det kommer til å bli sin tur. Det vil bli nevnt videre. Shisilvertrendsigalertalert-signal tegner sirkler for oss. Blå haustkjøp kjøp Rød bearish trend selge HeikenAshi trender stearinlys (ikke forveksle med stearinlyspriser): Blå er det mange okser i trenden Rød - det er mange bjørner Instant Trendline Filter 2 grønne linjer trendbekreftelse, det kommer senere om dem Status overvåke alt er klart her spredning, skulder, kostnaden av 1 masse Goldminer er indikator informerer oss om trenden noen ganger trekker den igjen, så bruk den som tillegg til basisindikatorene. Trade Forex Par (jeg foretrekker arbeid på dem) EURJPY, GBPJPY, CHFJPY, USDJPY Tidsramme (TF) M5 eller M15 (det er opp til alle, størrelsen på fortjenesten er lik) Q. Hvorfor handelspar har samme valuta i halen (i dette tilfellet den japanske yenen) A. Fordi det er en rosa elefant utenfor J Se nøye på den kombinerte grafikken til parene ovenfor. Som vi kan se er trenden sammenfallende. Det gir oss et stort pluss i handelen på 4 forexpar på samme tid. PS! Og her er en liten hemmelighet: Trenden på de forskjellige parene har forskjellig fart, og noen ganger er det bak planen. Det er derfor hvis det er trend tur, det ville skje senere i 99 og på andre 3 kan vi forlate trenden i tid og gå i den andre på toppen. JSPEECHES TESTIMONY Keynote-adresse til CFTC-kommissær J. Christopher Giancarlo før SEFCON VII gjør markedsreform Arbeid for Amerika 18. januar 2017 Takk for den slags introduksjonen. La meg begynne med ansvarsfraskrivelsen at mine kommentarer i dag gjenspeiler mine egne synspunkter og ikke nødvendigvis reflekterer synspunkter fra Commodity Futures Trading Commission (CFTC), mine medkommandører eller CFTC-ansatte. Ikke heller gjenspeiler mine bemerkninger i dag nødvendigvis visningen til presidentvalgte eller hans nominerte til føderale kontorer. Hvis du har fulgt arbeidet mitt som CFTC-kommisjonær de siste to og et halvt år og enda før, vet du at jeg støtter offentlig kjernevirksomhetene i Tittel VII i Dodd-Frank, nemlig bytte av rapportering og sentral motparts clearing og registrering av swaps forhandlere. Du kan også vite at jeg har vært uttalt om CFTCs gjennomføring av disse reformene. Hvor det har vært vellykket, har jeg vært vokal supporter, som CFTCs implementering av swaps clearing mandatet. Hvor CFTC-implementeringen har vært mindre vellykket, har jeg sagt det og foreslåtte alternativer. Dette har vært tilfelle med CFTCs mangelfulle gjennomføring av swaps trading regler, dens feil i grensekonflikt harmonisering, og dens inattentiveness til forverring av likviditet i handel og økt markedsfragmentering og markedskonsentrasjon, spesielt blant futures commissioners. Jeg har også bedt om at CFTC skal være mindre fokusert på fortiden og mer på nåtid og fremtiden for derivatmarkeder. Jeg har kalt til regulatorer for å oppmuntre til distribusjon av ledende teknologi (DLT) og finansteknologi (FinTech) innovasjon. Jeg har sagt at CFTCs regelverk må ta opp til digitale markeder på tjueførste århundre. Og jeg har reist bekymringer om markedsnettverkssikkerhet, noe som utvilsomt er en av de største truslene mot fungerende verdensmarkeder og økonomisk stabilitet. Så, i mitt arbeid som fungerende leder og, hvis jeg er beæret over å bli nominert og bekreftet av senatet som CFTC-leder, bør mine prioriteter ikke komme som en overraskelse. Disse prioriteringene er en del av en agenda som jeg liker å ringe til å gjøre markedsreformarbeid for Amerika som jeg vil snakke om med deg i dag. Mens det er mange elementer i å gjøre markedsreformarbeid for Amerika, vil jeg ta opp fem viktige elementer. De er: 1. Å gi kundenes valg i handelsutførelse 2. Fastsette swaps Data Reporting 3. Oppnå cross-border harmonisering 4. Oppmuntre FinTech Innovasjon og 5. Utvikle en Regulatory Culture of Forward Thinking. La meg være mer spesifikk: 1. Gi kundeløshet i handelsutførelse For to år siden skrev jeg et vitbok 1 som analyserte feil i CFTCs implementering av sin swaps trading regelverk under Tittel VII. Det foreslo et mer effektivt alternativ. Hvitboken hevdet at det er en fundamental uoverensstemmelse mellom CFTCs swaps trading ramme og de forskjellige likviditet, handel og markedsstruktur egenskaper av det globale swaps markedet. Det forklarte at CFTCs nåværende rammeverk er svært over-konstruert, uforholdsmessig modellert på det amerikanske futures markedet og forutinntatt mot både menneskelig skjønn og teknologisk innovasjon. Papiret konkluderte med at CFTCs rammeverk ikke samsvarer med bokstav eller ånd i tittel VII. Et sentralt eksempel på denne feilgjorte gjennomføringen er at CFTCs bytte av gjennomføringsfasiliteter (SEF) regel krever at SEFer tilbyr en ordrebeholdning for alle swaps. For de swaps som er underlagt handelsutførelsesmandatet, må deltakerne utføre dem i en ordrebok eller forespørsel om tilbudssystem hvor tilbudet sendes til tre deltakere (RFQ System). RFQ-systemet må betjenes i forbindelse med bestillingsboken. Likevel krever Dodd-Frank-loven ikke slike begrensede swaps-utførelsesmetoder. Faktisk har kongressen utgitt en plattform hvor flere deltakere har muligheten til å utføre bytteavtaler med flere deltakere gjennom alle former for interstate handel. Kongressen utarbeidet klart denne brede og fleksible definisjonen for å tillate utførelsesmetoder utover en ordrebok eller RFQ System. CFTCs begrensede utførelsesmetode tilnærming er heller ikke i tråd med måten swaps faktisk handler på globale markeder. Trillioner dollar av swaps handler globalt hver dag gjennom en rekke utførelsesmetoder skreddersydd rundt deres episodiske likviditet. I mange tilfeller utøver interdealer meglere skjønn i å utføre motpartsvirksomhet. Likevel bytter CFTCer handelsregler for å hindre fleksibilitet i handelens gjennomføring og begrense nødvendig menneskelig skjønn. CFTCs mangelfulle handel med swaps trading og anvendelsen av dette rammeverket over hele verden har forårsaket mange skader, fremfor alt som driver globale markedsdeltakere fra å handle med enheter som er underlagt CFTC swaps regulation, noe som resulterer i fragmenterte globale swaps markeder. Jeg har til hensikt å gå videre med det foreslåtte alternative regelverket for byttehandel som jeg har beskrevet i mitt brev. 2 Å gjøre markedsreformsarbeid for Amerika betyr at markedsdeltakere kan velge hvordan handelsutførelsen passer best til deres swaps trading og likviditetsbehov og ikke har den valgt for dem av den føderale regjeringen. Mitt foreslåtte rammeverk vil bedre tilpasse tilsynsovervåking med innebygde swaps markedsdynamikk. Avgjørende er alternativet fullt ut tilpasset Tittel VII og fremmer byttehandel etter CFTC-regulering. Det vil bidra til å tiltrekke, i stedet for å stryke, global kapital til amerikanske handelsmarkeder. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika innebærer å ta opp markedsfragmenteringen som har oppstått som en følge av CFTCs mangelfulle handel med byttehandel. 2. Fastsetting av bytte av data Rapportering La meg snakke om bytte av data rapportering. Kjernen i 2008-finanskrisen var at regjeringens manglende evne til å vurdere og kvantifisere motparts kredittrisiko for store banker og byttehandlere. Lovgivningsløsningen var å etablere swap data repositories (SDR) i henhold til Dodd-Frank Act. Selv om mye hardt arbeid og innsats har gått i å etablere SDR og leverer dem med bytteinformasjon, åtte år etter finanskrisen, kan SDR fremdeles ikke gi regulatorer et omfattende bilde av kredittkredittrisiko i bankene på globale markeder. Av alle de mange mandatene som kommer ut av finanskrisen, var gjennomsiktighet i byttehandel motpartseksponering av store finansinstitusjoner kanskje den mest presserende. Mangelen på å oppnå det er absolutt den mest skuffende. CFTC har møtt mange utfordringer i å optimalisere swaps-data som spenner fra datafelt standardisering og data validering til analyse automatisering og grenseoverskridende data aggregering og deling. 3 Markedsdeltakere varierer betydelig i hvordan de rapporterer det samme datafeltet til SDR. De samme SDRene varierer i hvordan de rapporterer dataene til CFTC. 4 CFTC har tatt noen skritt for å løse disse utfordringene. I fjor vedtok CFTC endelige regler for å klargjøre rapporteringsforpliktelser for cleared swaps. 5 Og for to år siden publiserte CFTC-ansatte en forespørsel om kommentar til utkast til tekniske spesifikasjoner for visse bytteelementelementer i et forsøk på å forbedre datastandardiseringen. 6 Mens dette er trinn i riktig retning, må mye mer gjøres. Jeg er redd for at CFTC og dets utenlandske regulerende motparter som opptrer alene, vil fortsette å kjempe for å oppnå det viktige målet med full synlighet i byttekontrakter mot bytteer. Det som trengs er en samordnet og samarbeidsinnsats av regulatorer, markedsdeltakere, kommersielle teknologivirksomheter og akademia som trekker frem de fremvoksende feltene i stor dataanalyse, nettverksvitenskap og finansiell kartografi. Det er lang tid for å utvide denne viktige gjennomføringen. Å gjøre markedsreformsarbeid for amerikansk betyr å bringe alle parter sammen, og til slutt gjøre dataprogrammer for rapportering en realitet. Likevel, fra dette utgangspunktet, vil jeg gjerne gå videre. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika innebærer å håndtere forekomster av operasjonell og kapitalkompleksitet og den enorme kostnaden som CFTCs gjennomføring av Dodd-Frank-loven har pålagt deltagere på amerikanske markeder. Det må sikkert være måter å gjennomføre reformene av Tittel VII med mindre komplikasjoner og kostnader. Jeg vil ha mer å si om slike tiltak i de kommende månedene. 3. Oppnå cross-border harmonisering Det tredje elementet i å lage swaps markedsreform arbeid for Amerika er å oppnå harmonisering på tvers av landegrensene. Her refererer jeg til å definere grensene for grenseoverskridende anvendelse av amerikanske swaps-regler på en måte som inviterer til internasjonal komite, i stedet for å kreve internasjonal enhetlighet. Det betyr også ikke lenger at amerikanske markedsaktører skal gå alene og ta det på haken ved å implementere global regulatorisk reform som for ofte har blitt gjort. 7 Når jeg diskuterer grenseoverskridende harmonisering, går jeg ofte tilbake til G20-lederserklæringen fra toppmøtet i Pittsburgh i september 2009. 8 Det skyldes at globale ledere ble enige om flere grunnleggende prinsipper for å støtte økonomisk gjenoppretting og legemliggjort en samarbeidsånd . Avtalen inneholdt en forpliktelse: Å iverksette tiltak på nasjonalt og internasjonalt nivå for å øke standarder sammen slik at våre nasjonale myndigheter konsekvent implementerer globale standarder på en måte som sikrer likeverdig konkurranse og unngår fragmentering av markeder, proteksjonisme og reguleringsarbitrage. 9 Du vil merke at G-20 ble enige om konsistent implementering, ikke identisk. Dessverre har grenseoverskridende samarbeid mellom CFTC og utenlandske regulatorer vært knapt konsekvent. Jeg har forkledd CFTC for å starte riftet med sin juli 2013 tolkningsveiledning 10 som mange EU-regulatorer så som en amerikansk svikt av den tidligere avtalt veien videre. 11 Selv om vi har gjort noe fremskritt i grenseoverskridende harmonisering siden da, 12 har CFTCs grenseoverskridende tilnærming for ofte vært over-ekspansiv, urimelig kompleks og operasjonelt upraktisk. Og dets substituerte compliance-regime forblir en noe vilkårlig, regel-for-regel analyse av CFTC og utenlandske regler under hvilke en transaksjon kan være underlagt patchwork av amerikansk og utenlandsk regulering. Ikke rart at CFTC har hatt en hard tid med internasjonalt samarbeid og comity. Jeg tror generelt den beste ruten for å regulere handel med swaps i globale markeder er gjennomtenkt kjærlighet til andre G-20 regulatorer innenfor Pittsburgh Summits mål om regel konsistens. Tilsynsmyndigheter må sette grenser for grenseoverskridende anvendelse av swaps regler for å oppnå endene av markedsreform i en ånd av samarbeid og respekt. Og regulatorer må følge den fleksible, utfallsbaserte tilnærmingen som OTC Derivatives Regulators Group fremhever for ekvivalens eller erstattet samsvar. Vi kan ikke forvente å oppnå grenseoverskridende harmonisering hvis vi fortsetter å følge en identisk, regel-for-regel-substituert samsvarsanalyse. Mens jeg er på tvers av grenseoverskridende harmonisering, la meg tilbringe et minutt å snakke om den kommende 1. mars variasjonsmarginalen for uklare swaps. Jeg er klar over at markedsdeltakere fortsatt står overfor vanskelige utfordringer når det gjelder å møte denne fristen. Jeg er spesielt opptatt av at mindre bedrifter, inkludert amerikanske pensjons - og pensjonsfond, kanskje ikke kan få dokumentasjonen sin ferdig i tide. Hvis de ikke gjør det, vil de plutselig bli tvunget til å stoppe sikring av sine porteføljer i en tid med enorme endringer i finansielle priser og globale verdier. Dessverre pålagt regulatorer en urealistisk frist på markedet. Mange ser ut til å holde seg til den 1. mars frist, uavhengig av effekten på markedet og markedsdeltakernes helse. 13 Men noen regulatorer tar skritt for å lette overgangen. I forrige måned annonserte Singapore, Hong Kong og Australia at deres implementering av de nye variantreglene ville bli gjenstand for en seks måneders overgangsperiode. 14 Disse innfasede tilnærmingene forsøker å unngå markedsforstyrrelser kommer 1. mars. 15 Jeg tror at disse tilnærmingene er godt vurdert. Som fungerende leder, har jeg også tenkt å se på løsninger for å lette 1. mars overgang på en ansvarlig måte. Se etter at CFTC har mer å si om dette i de kommende ukene. Jeg kom til CFTC med kunnskap om at swaps markedet er global i naturen. I de siste årene har vi vært vitne til hvordan markedsforstyrrelser, fragmentering og redusert likviditet oppstår når grenseoverskridende regulatorisk harmonisering ikke oppnås. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika betyr å jobbe sammen med andre utenlandske regulatorer for å implementere swaps markedsreform på en harmonisk måte som støtter varige og blomstrende globale finansmarkeder. 4. Oppmuntre FinTech Innovasjon Det fjerde elementet er FinTech innovasjon. Dermed mener jeg at CFTC blir mer tilgjengelig for FinTech innovatører. I fjor snakket jeg mye om DLT og FinTech innovasjon fordi jeg tror på sine lovende fordeler for finansmarkedet og finansielle regulatorer. DLT kan tillate markedsdeltakere å håndtere de enorme operasjonelle, transaksjons - og kapitalkompleksitetene som Dodd-Frank har opplevd. Samtidig kan det gi regulatorer med markedssynlighet som er nødvendige for å oppfylle vårt oppdrag for å overvåke sunne finansmarkeder. For at teknologien skal kunne blomstre, må regulatørene imidlertid ta en skade-tilnærming. CFTC og andre amerikanske finansregulatorer faller bakom utenlandske jurisdiksjoner for å fremme FinTech. Den forente kongedømmet (UK) Financial Conduct Authority (FCA) har allerede opprettet et innovasjonsnav som gjør det mulig for FinTech-firmaer å introdusere innovative finansielle produkter og tjenester til markedet og teste nye ideer gjennom Regulatory Sandbox. Overraskende nok har FCAs innovasjonsnav fått mye oppmerksomhet og regulatorer i Australia, Singapore, Japan og andre land fremover med egne initiativer. CFTC og andre amerikanske finansregulatorer må samles og se etter å etterligne Storbritannia, Australia, Singapore og Japan for å unngå å forstyrre innovasjon og DLTs potensielle fordeler. En internasjonal konsensus om en første, ikke-skade-tilnærming er den riktige måten å unngå å hindre viktig DLT-innovasjon ved langvarig regelusikkerhet eller ukoordinert handling. 16 I mai i fjor skisserte jeg fem praktiske skritt som CFTC og andre finansregulatorer bør ta for å fremme DLT og andre FinTech: 1. Å sette vår beste fot frem: Finansielle regulatorer bør utpeke dedikerte, teknologiske kunnskapsrike lag til å jobbe sammen med FinTech-selskapene, både nye og etablert for å ta opp spørsmål om hvordan eksisterende reguleringsrammer gjelder nye, digitale produkter, tjenester og forretningsmodeller fra nyskapende teknologier, inkludert DLT 2. Tillat åndedrettsrom: Finansielle regulatorer bør fremme et lovgivningsmiljø som fremmer innovasjon som ligner på sandkassen til FCAs, hvor FinTech-bedrifter, som samarbeider med regulatorer, har passende plass til å puste for å utvikle og teste innovative løsninger uten frykt for håndhevelse og regulatoriske bøter 3. Komme involvert: Finansielle regulatorer bør delta direkte i FinTech bevis på konsepter for å fremme regulatorisk forståelse av teknologisk innovasjon og bestemme ho w nye innovasjoner kan bidra til at regulatører gjør jobben mer effektivt og effektivt 17 4. Lytting og læring: Finansielle regulatorer bør jobbe tett med FinTech innovatører for å avgjøre hvordan regler og forskrifter skal tilpasses for å muliggjøre teknologier og forretningsmodeller fra 21. århundre og 5. Samarbeid Globalt: Finansielle regulatorer skal gi et dedikert team for å hjelpe FinTech-firmaer å navigere gjennom de ulike statlige, føderale og utenlandske regulatorer og regimer på tvers av nasjonale og internasjonale jurisdiksjoner. Jeg planlegger å gjøre FinTech til en prioritet på CFTC. Å gjøre markedsreformarbeid for Amerika betyr å fremme FinTech-innovasjon for helse og forbedring av amerikanske finans - og kapitalmarkeder, markedsdeltakere og de amerikanske jobbene de støtter. 5. Dyrking av en regulatorisk kultur for fremover-tanke Det siste elementet i å gjøre markedsreformarbeid er å dyrke en regulerende kultur av fremtidsrettet tenkning. Med dette mener jeg at fokusere byrået for å komme foran kurven til de enorme endringene som foregår i globale handelsmarkeder. Jeg snakket i september i september om hvordan tjueførste århundres markeder trenger regulering av 21. århundre. 18 Jeg diskuterte hvordan vi er midt i en fundamental forandring av globale handelsmarkeder fra analog til digital, fra menneskelig til algoritmisk handel og fra frittstående sentre til sømløse handelswebsider. Denne transformasjonen drives av en rekke gjennombrudd, eksponentielle digitale teknologier, blant annet: automatisert, algoritmisk handel som nå utgjør opptil 70 prosent av regulerte futuresmarkeder, stor datakapasitet som muliggjør mer sofistikert dataanalyse og tolkning av kunstig intelligens som styrer svært dynamisk handelskompetanse smart kontrakter som verdsetter seg selv og beregner utbetalinger i sanntid og distribuert ledgerteknologi som utfordrer ortodoksier som er grunnleggende for dagens finansmarkedsinfrastruktur. I mellomtiden har markedsreguleringen av CFTC ikke holdt tempoet. På mange måter forblir det en analog regulator av en stadig mer digital markedsplass, noe som begrenser effektiviteten i å overvåke sikkerheten og soliditeten i markedene. Jeg håper å forandre det. I september i fjor la jeg ut en fremtidsrettet, enogtyvende århundres agenda for CFTC. 19 Jeg har til hensikt å gå videre med denne agendaen. Under styreleder Massad har CFTC satt en fot inn i det tjueførste århundre med sin foreslåtte regulering for automatisert handel. Som de fleste av dere vet, er kommentarperioden for tilleggsoppslaget til foreslått regulering for Reg. AT-slutter neste tirsdag 24. januar. Som fungerende leder har jeg til hensikt å gi mer tid til offentlige kommentarer til forslaget. Jeg tror mer tid er nødvendig basert på kompleksiteten i tilleggsbeskrivelsen og de velbegrunnede forespørsler fra interesserte parter. I mention this now so that parties who intend to submit a comment letter know that I will look to give them more time to do so. Making market reform work for America means establishing the CFTC as the worlds foremost knowledge center of global risk transfer markets. The agencys long-standing presence in New York and Chicago gives it access to two of the worlds premier centers for futures and swaps trading. I will welcome the support of knowledgeable and experienced market professionals inside and outside of the federal government to help make the CFTC a twenty-first century regulator for todays rapidly changing markets. So, let me bring my remarks to a conclusion, by asking a question: Why must we make swaps reform work for America The answer is prosperity. That is, Americans want prosperity. We have been through almost a decade of the worst U. S. recovery from any recession since the Great Depression a period that the Managing Director of the International Monetary Fund called the New Mediocre. 20 It has been a period of historically low economic growth, business start-ups and full-time job participation, a period of stagnant wages, increased poverty and income inequality. As a result, Americans voted for change. I believe they have had enough with a mediocre economy. I believe they want a great one. To achieve that, we need to foster vibrant and well-functioning markets, including markets for swaps and other derivatives. As you all know, liquid swaps markets allow the risks of variable production costs, such as the price of raw materials, energy, foreign currency and interest rates to be transferred from those who cannot bear them to those who can. Swaps serve the needs of society to moderate price, supply and other commercial risks. Thus, they free up capital for other purposes, and boost economic growth, job creation and prosperity. We Americans are and have always been an aspirational people. Whatever our political point of view, we seek a brighter and more prosperous future for our families and ourselves. On Friday, we will witness a new beginning for our country and a renewed promise for broad-based economic growth. A time to redouble our efforts to rebuild American prosperity: to harmonize our work with our overseas partners to foster innovation and market intelligence and to lift the prospects of all for greater human health and harmony. I intend to do my part, as I may be called upon to serve, to oversee vibrant and durable markets for investment and risk transfer in the new, digital twenty-first century. Thank you for your time and attention. 1 CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo, Pro-Reform Reconsideration of the CFTC Swaps Trading Rules: Return to Dodd-Frank . White Paper, Jan. 29, 2015 (White Paper), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilesefwhitepaper012915.pdf. 2 Id. A condensed version of the White Paper was recently published as a chapter in the book Reframing Financial Regulation: Enhancing Stability and Protecting Consumers . edited by Hester Peirce and Benjamin Klutsey, mercatus. orgsystemfilespeircereframingwebv1.pdf. 3 See TAC meetings and related documents cftc. govAboutCFTCCommitteesTechnologyAdvisorytacmeetings. 4 See Swap Data Recordkeeping and Reporting Requirements, 77 Fed. Reg. 2136, 2169-70 (Jan. 13, 2012) (providing flexibility to the industry regarding data standards in the final reporting rules). 5 Amendments to Swap Data Recordkeeping and Reporting Requirements for Cleared Swaps, 81 Fed. Reg. 41736 (June 27, 2016). 6 Request for Comment, Draft Technical Specifications for Certain Swap Data Elements (Dec. 22, 2015), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilespecificationsswapdata122215.pdf. 7 See Statement of Commissioner J. Christopher Giancarlo Regarding the Implementation Date for Margin for Uncleared Swaps, Aug. 31, 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonygiancarlostatement083116. 8 G-20 Leaders Statement, The Pittsburgh Summit (Sept. 24-25, 2009), available at treasury. govresource-centerinternationalg7-g20Documentspittsburghsummitleadersstatement250909.pdf. 10 Interpretative Guidance and Policy Statement Regarding Compliance With Certain Swap Regulations, 78 Fed. Reg. 45292 (July 26, 2013). 11 Press Release, The European Commission and the CFTC reach a Common Path Forward on Derivatives, July 11, 2013, cftc. govPressRoomPressReleasespr6640-13. 12 Such as reaching agreement with the European Union over its determination of U. S. central counterparty clearinghouse equivalence. 13 Louie Woodall, Regulators Deaf to Variation Margin Concerns, Say Dealers . Risk, Nov. 17, 2016. 14 Article, Singapore, HK, Australia Set Date for OTC Margin Rules . The Star, Dec. 7, 2016, thestar. mybusinessbusiness-news20161207singapore-hk-australia-set-date-for-otc-margin-rules. Hong Kong and Singapore will allow for a six-month transition period for their initial margin rules as well. Id. . 15 Id (citing Kishore Ramakrishnan, director of financial services advisory at PriceWaterhouseCoopers LLC). 16 See Special Address of CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo Before the Depository Trust amp Clearing Corporation 2016 Blockchain Symposium, Mar. 29, 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-13 . 17 Technology Advisory Committee Meeting Transcript, at 226-227, Feb. 23, 2016 (citing Brad Levy of Markit describing regulators as a node on the network). 18 Address of CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo to the American Enterprise Institute, 21 st Century Markets Need 21 st Century Regulation, Sept. 21, 2016, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-17 . 20 Phrase used by the Managing Director of the International Monetary Fund, Christine Lagarde, in warning that the world economy was facing a prolonged period of low economic growth. Robin Harding, Lagarde Warns of New Mediocre Era, Financial Times, Oct. 2, 2014, ftcmss02bfa11d6-4a44-11e4-8de3-00144feab7de. htmlaxzz4KSN5Y26Z. Last Updated: January 18, 2017

No comments:

Post a Comment